Dictionary of media and communication studies
Reklam, yayın, medya etiği, iletişim teorisi, cinsiyet sorunları ve teknolojileri gibi konularda, geniş bir dizi konuyu kapsar. Ayrıca mevzuat ve çalışma programları hakkında bilgi verir.
Dictionary of marketing communications
Geleneksel pazarlama teknikleri için terimler (pazarlama planlaması, araştırma ve analiz tüm yönleriyle strateji, konumlandırma, segmentasyon, ve marka, gelen), yanı sıra önde gelen pazarlama kavramları içeren konularda girişleri sağlar.
Dictionary of Media and Communication
Reklam, dijital kültür, gazetecilik, yeni medya, radyo çalışmaları içerir. Konu alanlarında kavram ve kuramları teknik şartlarını medya ve iletişimde kullanılan 2.200 alfabetik anahtar kelime içeren geniş kapsamlı bir sözlüktür. Aynı zamanda edebiyat kuramı, göstergebilim, kültürel çalışmalar, ve felsefe gibi ilgili disiplinlerden ilgili terminolojileri kapsar.
Dictionary of Media and Communication Studies
İletişim alanında öncü olan bu referans kitabının güncellenmiş sürümü, 50′den fazla yeni konu , kültürler arası iletişim, halkla ilişkiler ve pazarlama iletişimi gibi alanlarda önemli güncelleştirmeleri içerir.